Zeynep_Celikk merhaba bizde 2,bucuk aylıgız. En basından beri meme -mama seklinde aptamil kullandık. İlk bir ay sıkıntı yoktu kendi kendine gazını cıkarıyordu. Kakası da düzenliydi. Sonra kabızlık yaşadık, 3-4 gün kakasını yapamadı.4 gün boyunca her sabah bir çay kaşıgı saf zeytinyagı içirince günde bir sefer yapıo rahatlıyordu. Ancak kesin cözüm olmadı.
biz de gaz ve kabızlık için özel üretilen aptamil comformil aldık netten. İlk öğündn itibaren etkiyi gördük rahatladık. Cok şükür :)