Kızlar bebeğimin kafası iki gündür çok sıcak ateşi de 37.2 ye kadar çıktı sonra geri indi tekrar 37 falan oldu ama sadece kafası sıcak yanıyor yüzü eli dalan normal sıcak değil ılık suyla duş aldırdım calpol verdim dün fayda etmedi gece sürekli uyandı ağladı bugünde aynı dün biraz ishal gibi olmustu bugun de sarı mukus gibi ama fazla değildi dışkısı ne yapabilirim tecrübeli anneler bilgi verebilir mi? Sadece anne sütü alıyor
(Doktora götür burda ne demeye soruyorsun diyenler olursa da götürcemmm zaten ama belki fikir yardımıyla geçecek bişeyler yapabilirim diye soruyorum )