Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük ateşi 38 kere çıktı hastaneye götürdük augmentın antibiyotik yazdı boğazında çok az bi kızarıklık varmış antibiyotik vermek istemedim ama şimdi de öksürmeye başladı internetten ilacın yorumlarını okudum kasım ayına kasa brütün eczanelerden toplatılacakmış versem mi vermesem mi çok kararsız kaldım kullanan var mı acaba gönül rahatlığıyla verebilir miyim