PrensesAnnesi1 konturole git bence bende spiral taktırdım ve adet oluyorum normalde 3 veya 4 gün sürüyordu çok aşırı deyildi ve aralarda da kanamam oluyodu hele ilişki sonrası bacaklarından kan akiyodu ihmal ettim hep buda olunca artık gideyim kötü bişey var heralde dedim bi gittim ki doktora spiral kaymış rahîm ağzına kadar gelmiş dedi doktor ve korumamış beni hamile kalmışım 3 haftalık miş sizdede varsa bu durum gidin ihmâl etmeyin