21 gün oldu dün ilk defa emdi bebeğim normalde sağıyorum ve mama takviye ediyorum. Dün ne güzel emmişti daha emmiyor memeye verince ağlama krizi başlıyor çok yoruluyorum mücadele ediyorum bu şekilde mi devam eder emzirmek istediğim de ağlayınca ds çok üzülüyorum ne yapıcam sizce daha emme durumu olur mu ? Dilinin üstü ilk zamandan beri beyaz bende mama içiyor diye öyle sanıyorum acaba pamukçuk mu ondan mı emmiyor ne yapmam lazım