Kızımı geçen hafta ateşlenmesi üzerine Dr götürdük. Kulağında iltihap var demişti. Bir haftadır antibiyotik kullanıyoruz. Az önce Bi kulağının içinde sarı akıntı gibi bişey olduğunu gördüm. İltihap geçmemiş midir acaba? Antibiyotiğe rağmen neden geçmedi iki şişe kullandık üst üste azı dişimizde çıkıyor hepsi aynı zamana denk geldi 😔