İyi geceler arkadaşlar,
20 aylık kızım, 1.5 ay önce öksürük vs gibi sebeplerden doktorumuz birkaç ilaç vermişti, bir hafta kullandık çok iyi geldi. Şimdi yine aynı belirtiler var doktora gitmeden birkaç gün o ilaçları kullansam zararı olur mu? Toz karışım olan var, birde normal şurup olanlar var. Ne kadar süre kullanılır açılınca? Teşekkür ederim şimdiden 🌸