Başına gelen var mı arkadaşlar ? 6 aylık oğlum ek godayı tadımlık verıyorum ancak gecen aydan bu aya 120 gram almıl sadece 7200 gram. Doktor kılosu az sütün tam yetmıyor demekki dedi. Sütüm az değil doyuyor ama kilo yapmıyor bebeğime. Sütümün kalitesini nasıl arttırırım neler yemem lazım ceviz falan tüketiyorum zaten başka etkili neler yemeliyim?