CaglaGenc
Bizde tam 1,5 aylıkken bindik uçağa. Doktor uçak çıkarken ve inerken emzir demişti basınçtan ötürü ama benim bebeğim uyuduğu için emzirmedim. Sorun da olmadı çok küçük oldukları için hissetmiyorlar. Benim bebeğime ninni gibi gelmişti uçak inşallah sizin de huzurlu bi yolculuğunuz olur😊