Kızlar bebeğim hasta değil ama bitmek bilmeyen bir balgam furyası içindeyiz. Emerken boğazına kaçırıyor o da balgama sebep oluyor çünkü çok heyecanlı ve sinirli bir bebek. Sonra da balgamı çıkartmak için kusuyor ve süt boşa gidiyor. Bu durumla karşılaşan var mı? Sağlık ocağına gitsek temizlerler mi ya da yardımcı olurlar mı? Çözüm önerisi olan varsa açığım