deniz_s olabilir canım benim kızım da başım ağrıyor, masaj yapar mısın diyordu ateşi olduğu günlerde. Testiniz pozitif çıkarsa çocuğu doktora gösterin mutlaka bir de bu açıdan değerlendirme yaparlar. Hastalık hali biraz daha nazlı, huzursuz oluyorlar.