Merhaba güzel anneler .bebeğim 14 aylık yürümeye çok korkuyor tek başına ayakta kalabiliyor ama adım atmaya gelince atamıyor sinirleniyor çığlık atıyor
Koltuk kenarlarında da yürüyebiliyor her tarafa gidiyor ama tutunarak varmı aranızda böyle birşey yaşayan? Nasıl yendiler korkularını yürümeleri geç mi oldu.?