Birisi Eşimin baska bi kadından cocugu oldugunu ogrendim bebegimle aralarında da sadece 3 ay var ve ben ne yapıcağımı bilmiyorum...
Sltn Birisi tövbe yarabbim.Allah yardımcın olsun.sizin için ona gitmiyorum ne ya Allah razi olsun deseydiniz😒
Birisi Alyanur kendisi anlattı bi tartısma yasadık ve uzerine benim baska cocugumda var senin icin ona gitmiyorum dedi .. bide kendini boyle ustte cıkardı
Gelincik Allah yardımcın sun bacım evlilik bu burdan akıl vermek dogrunolmaz günah olur allah sabrını artırsın kocanı da ıslah etsin dicem çocuk da varmis
Birisi Gelincik avukatıydı esimin bi ara fotoğraf paylastı bende yakaladım yemin etti aramda bisey yok olamaz kendisi gizli cekmis demisti yemin edince bende salak gibi inandım..
Gelincik Birisi bekara karı boşaması kolay sen ver kararını hakkında hayırlısı olsun çok zor rabbim bebeğinin yüzüne baksin
Birisi Radikall_Anne hayır söylemedi 3 ay onun cocugu buyuk keske soyleseydi onu tanıdığıma o kadar pismanım ki
Birisi Bunlara ragmen nasıl burda kalırım bilmiyorum kalsam olmaz gitsem bebegim daha cok kucuk onu nasıl babasız bırakırım bilmiyorum
deleted2310 Birisi Babasız büyümesi ahlaksız babayla büyümesinden iyidir ki hayatta eşiniz babasız değil yani 😶
Annesininprensesi Birisi tövbeler olsun🤭😳😳 öyle baba olmaz olsun allah korusun yani yerinizde olsam o pisliğin yüzüne tükürür 5 dakika durmaz boşanırım lanet olsun ya aldattığı yetmemiş bide çocuk peydahlamış pislik 🤬 allah yardımcınız olsun çok çok zor bir durum
ebrupoyraz Birisi bir kadının yaşayabileceği en kötü şeylerden birini yaşamışsın sana sabırlar diliyorum çok zor, ya o çocuk peydahlayan diğer ... ne demeli peki
Birisi O kadında beni biliyordu yani neden dedim eşime olması gerekiyodu oldu diyo bu nasıl bi cevaptır utanmazlıktır ve benim dışımda herkes biliyomus ben daha yeni ögreniyorum
Birisi Gelincik âmin çok tesekkur ederim güzel dilekleriniz için sadece cocugum mutlu huzurlu buyusun istiyorum Allahım inşallah hayırlı bir yol çıkarır karşıma insallahh
Radikall_Anne Birisi canım üzme kendini. Kocanı Allah islah etsin o nasıl bir cevap. Senin yüzüne nasıl bakabiliyo
Koray Birisi senin yerinde olsam asla boşanmam diğer karıya yar etmem onu sevindirmem ama bende o evde kalmam ailemin yanına giderdim kocam olacak o herifide asla affetmezdim
Birisi Radikall_Anne amin insallah o kadar kotu bi durumdayım ki kimseye anlatamıyorum derdimi cok zor o yuzden sizinle paylasıp biraz icimi dokmek istedim