eceyiilmazm bizde öyleyiz 5 aylık beraber yatıyoruz. Suan içim mecburiyetten ama eve döndüğümüzde de odamızda hemen benim yanımda beşiği var. Aynı şekilde reflüsü var, geçmedi. Gece 6 kez mamaya kalkıyor. Gazını cıkaramazsa süt burnundan agzından geri geliyor bende Yanımdan ayıramam. Uykum nas, ıl hafiflediyse ıhh dese kalkıyorum hemen.