The_DertliMom_ 2. Ayı bittiğinden beri tek mamayla besleniyor oğlum, kızım da 7 aylıkken tek mamayla beslenmeye başlamıştı. Gayet sağlıklılar Allah iyi etsin nazar değdirmeyeyim. Neden kötü olsun, kendinizi suçlayacak hiçbir şey yok. Lütfen çevrenize kulağınızı tıkayın, önemli olan sizin ve bebeğinizin mutluluğu sağlığı .