Volmine koku biraz geç gidebiliyor bizde covit olduğumuzu biraz geç anlamıştık maalesef. İnşallah değilsinizdir. Zencefil bal limon karışımı yapmıştı eşim o da komşumuzdan duymuştu oranını tam bilemiyorum ben bebeğimle hastanede yatmıştım yenidoğandı ben eve gelince bana da yapmıştı öksürk için yukarıda biri yazmış ama oranını çok geçmiş olsun Allah şifa versin. Bizim temmuz ayıydı eşim 2 doz aşı olduğu ve ben lohusa olduğum halde benden daha ağır atlattı onda daha çok belirti olmuştu. Bende ve bebeğimde ateş oldu çok yükselmeyen ama hastanede de uzun süre düşmedi çok yükselmese de. Eşimde baş ağrısı vucut ağrısı halsizlik bizde öksürdük ama onun öksürüğü daha fazlaydı bize göre. İkimizde de burun akıntısı oldu biz klima çarptı sanmıştık insan konduramıyor.