Beri_34 Merhabalar bebeği 6. Hastalık geçiren anneler lütfen bana bilgi verir misiniz. Kızım aniden ateşlendi ve bu bir hafta sürdü bogaz kızarıklığı dendi ama dün ateşi durdu ve bugün vücudunda pembe renkte ufak ufak sivilce gibi Birsryşer çıktı
Balkupum2505 Beri_34 10 gün önce atlattık 3 gün ateş sürdu 39lara kadar cikti doktor 6. Hastalik dedi ve tedavisi yok kemdiliginden gececek dedi. Cok gecmis olsun.. merak etmeyin acı yanma kasinma gibi durum olmuyomuş
Yorgunanne07 Beri_34 önce.ates geldi sonra yüzünde sorti karnı sırayla pembe bisiler cikti alerji şurubu ve krem yazdı 1 hafta 10ngunde geçmişi şükür korkma kendiliğinden geçiyor bize krem iyi gelmişdi kasiniyodu yavrum
Betiferi34 Beri_34 vücudunda isilik tarzı şeyler çıkınca ateş te normale dönüyor.korkmayın atlatmışsınız
Beri_34 Balkupum2505 çok teşekkür ediyorum. Bizim de ateş 39.5 oldu ve bir hafta sürdü kanda enfeksiyon var dendi ama şimdi ateş bitince vücudu ve yüzünde dediğim gibi sivilce gibi şeyler cıktı acaba 6. Hastalık mı çünkü 3 hastaneye gittik bir sonuç alamadık
Balkupum2505 Beri_34 bebeginiz cok rahatsiz deyilse 2 3 gün icinde gecmiyosa tekrar götürün cünki döküntüde 2 3 bilemediniz 4 gun süruyormus mesela benim bebegim atesliyken halsiz durgun keyifsizdi ates olayi bittikten sora dokuntuler baslayinca keyfi nesesi yerindeydi bi kac güne onuda atlattik cok sukur cocuklarda ciddi bir salgin varmis doktorumuz öyle söylemisti bize
tgcekagan_35 Beri_34 evet onlar döküntü 4 güne geçmezse doktora gidin onun dışında ilaç kullanmanıza gerek yok bizde geçirdik 2 gün sonra tamamen iyileşti..