Mgamze Merhaba 2 yaşına geldik ve çocuğum hala gece kalkıp emiyor gün içinde sık sık emiyor yavaş yavaş bırakmak istiyorm. Ama başarılı olamıyoruz deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 💐