Kızlar atak donemi ve diş çıkarırken neden oluyor bu? Ağlamaya başlıyor, ayilamiyor, katilarak ağlıyor. Mama falan diyor mama veriyoruz almıyor, su veriyoruz alıp içip bırakıyor hala ağlıyor. Zor uyandırıyoruz sakinlestiriyoruz. Sonra da huysuz aşırı, yine mama yemiyor. Hala uykulu ve yatırmaya çalışsam ağlıyor.
Daha önce burada okumuştum böyle olan bebekleri. Hatta dua falan okuyordu arkadaşlar. Neden böyle oluyor? Nasıl yardımcı olabilirim? Kafamız karisti. Doktoruna da soracağım.