kizlar basliktan da gordugunuz gibi esimin dedesi yaklasik 10 gundur yogun bakimda ve 6 gundur bilinci kapali. dun gece doktorlar entube etmisler, bugun verilen ilaclari kesip uyanir mi diye deneme yapmislar ama hicbi tepki vermemis. cigerlerinin %75 ine inmis, bobrekleri 3 gun once tamamen iflas etmis. 3 doz asisini da yaptirmisti o kadar uzuluyorum ki dipdiri adam bi anda yok olmus resmen. sizlere soracagim su, biliyorum ki allahin hikmetinden sual olunmaz fakat bu derece kotu hastalarin kurtulma sanslari var mi basindan boyle bi olay gecen var mi? ya da allah gecinden versin her seyi o bilir ama olumu yakin midir