Kızlar genital siğil nasıl oluyor acaba tarif edermisiniz? Doğum yapalı 2 buçuk ay oldu .Vajina girişinde 2 tane normal ten renginde iki tane et benine benzeyen bişey var hep genital siğil diye duyuyordum ama nasıl olduğunu bilmiyorum bilgisi olan varmı ? Normal doğum yaptım 10 a yakın dikişim vardı ondan dolayı mı acaba