Yigitdogan_54 Ebruyvz bende biogama aldım relaktaz aldım benim bebeğe etki etmedi hem çok gazı vardı hem kabızlık sonra nurse harveys colex şurup denedim o iyi geldi 4 aylık bebeğim kullanıyorum halen deneyerek bulacaksın hangisinin iyi geleceğini☺️
Nur_4 Bnim bebegim de 2 aylik asiri gazli emziriyorum ve nerdeyse hic birsey yemiyorum ne yesem gaz oluyor cok dikkat ediyorum ve sabah aksam kimyon cayi demliyorum iciyorum birde sabah aksam sabsimplex gaz ilaci 8er damla veriyorum biraz iyi geldi