Kizim 18 aylık sitenin parkina götüruyorum fazla kalabalık olmuyor ama baska çocuklar gelince bütün oyuncaklari sahipleniyor resmen salincaktan inince baska bı çocuk biniyor sinir krizi geçiriyo kendini yerlere atiyo inene kadar bagiriyo kaydıraktan kayarken başka biri kaysin istemiyor aslında çocukları çok seviyo top falan oynuyo sariliyo çok sevecen bı çocuk ama parkta böyle yapiyo. Artık işkenceye dönüştü çocukların anneleride bozuluyor dogal olarak napabilirm bu konuda anlatıyorum güzel konusuyorum yine aynı