Postunuz üstte kalsın diye yazıyorum.😅
Bu hafta 3 yaşına girecek olan kızımla ikinci gündeyiz tuvalete eğitiminde.
bu şimdiye kadarki 4.denememiz ayrıca.
Lazımlıkta oturma süresini uzatmak için kitap okuyoruz otururken.
ilk gün ve önceki 3 deneme fiyaskoydu, her seferinde altına yaptı. Tuvaletini tutuyor şimdi de😅
bugün yavaş yavaş lazımlığına yapmaya başladı.