İki saatte bir değil eğer tekrar yükselirse verin aşı yapıyor malesef ama endişe etmeyin duş aldırın mutlaka zaten calpol vermişsiniz düşer daha da çıkmaz enfeksiyon yoksa 37.7 çok yüksek bi ateş değil bir de kulaktan yada alından ölçüyorsanız onda da yanılma payı oluyor bende braun kulaktan var bi gün ateşlendi kızım bi ölçtüm 39.9 aklım yerinden oynadı ama kızım gayet hareketli yemeğini falan da yiyordu korktum hemen duşa soktum falan sonra koltukaltı ölçerle ölçtüm ikisi arasında tam 1 derece oynuyor o yüzden şuan öyle bir durumda sadece koltukaltından ölçüyorum kulaktan olanı kullanmıyorum sizde evinizde mutlaka bulundurun