Gazi olabilir ya da fazla sıcak olabilir o yüzden uyumuyordur ya da atak haftasindadir benim bebeğim de 2 aylık atak haftaları uyumakta acayip direncli oluyor ve asla kucağımdan inmiyor sıcaksa asla uyumuyor mesela tabi bir gazman olduğu içinde uyumuyor uyumuyor kısaca 😀 şaka bi yana şimdilik uyku egitimi veremezsiniz uyuşun da nasıl uyursa uyuşun 4.ayda eğitim verebilirsiniz merak etmeyin büyüdükçe düzelir umarim