Tabis2020 Ne çok varmış bu sıkıntıyı yaşayan . Hayatımın en güzel dönemlerini mahvetti bu hastalık . Ortaokul son sınıfta başladı derslerim çok iyi olmasına rağmen sırf sınavlarda yaşadığım gürültülü bağırsak sesleri , aniden gelen tuvalete gitme ihtiyacı sınav kağıtlarını bomboş verip sınıftan çıkmama sebep oldu defalarca . Sonra lise son sınıfa kadar lisede de bu sorunları yaşadım . Bir ara okulu bırakmayı bile düşündüm zar zor liseden mezun oldum ama üniversiteye gitmeye hiç cesaret edemedim ve gidemedim. geleceğimi elimden aldı.