3 gundur oglumun burnu tıkalı serum fizyolojik ile gunde 3 4 kere acıyorum sümükleri akıyor ama daha sonra tekrar tıkanıyor hırıltı oluyor ve oksuruk aynı zamanda burnunu actıgım zamanda ise öksürük kayboluyor. Odasına sogan karafıl koydum , viks buharı yaptım , duşta buharı denedım ama yıne aynı sımdı kekik buharını denıcem . Baska care varmı gecmesı ıcın ?