Merhaba anneler şuan kızım 20 aylık devam sütüne ne zaman başlasam diye düşünürken kızım artık mama içmemeye başladı . Acaba ne zaman başlasam ?? Yoksa 24. Ay tamamlansa da öyle mi geçsem bide sabah akşam mı nasıl veriyorsunuz ? Ve açılan 1 lt paketleri nasıl saklıyor kaç günde bitiriyorsunuz ?