Arkadaşlar bugün hastanede ağrı kesici serum taktılar bana ve kaç saat emzirmemem gerektiğini söylemediler yada emzirmemde sakınca var mı yok mu bişey demediler. Sizin başınıza geldimi emzirmelimiyim? Mesela sezaryen doğumda doğum sonrası emziriyorsun ama sana ağrı kesici de veriyorlar sakıncalı olsa emzirmeyin derler diye düşünüyorum ama bilmiyorum tabi