Gece uykusuna meme ile dalıyor. Gece mamasını verip yatırıyorum ama her uyandığında meme emmeden geri dalamiyor. Yeni doğduğundan beri destekli uyuttum ama artık gece kalkmalari da çoğaldı ve çok yorgun uyanıyorum. Bebegim yedi aylık uyku eğitimi vermeyi düşündüm ama fiyat olarak biraz pahalı geldi bana. Ve eğitimin ise yaramam garantisi de yokmuş. Sizce ne yapılmalı ? Uyku eğitimini kendim verebilir miyim?