Devlet okulu almaz. Ama kreşler alır. Ama bez için de çocuğun yaşı büyük artık. Özel
bir durumu yoksa keşke bu yaşa kadar bez bağlama olmasaydı. Sonuçta onu orda değiştirecek öğretmene de yazık. Çocuğun bez yaşı değil ki.
çocuk için de artık utanılacak bir durum
bu. Yaşıtları tuvalete giderken o da uzanıp bezinin değiştirilmesini mi isteyecek. Okulda içine kapanık olabilir. Benden söylemesi..