Kizlar herkese merhaba.oglum 17 aylik
Ne soylesek yapar.yani dediklermizin cogunu anlar.isaret parmagini kullanir.cocuklarla oynamayi bizle oynamayi sever.ama hic anlamli kelimesi yok.her seye mama baba der.anlamsiz kelimeleri var baba mama nene dede boyle soyler ama yani bana anne demez.babasina baba demez.boyle seyle karsilasan oldumu?