Arkadaşlar kızım yedi buçuk aylık alttan iki dişi patladı çıkıyor normalde beşiğine koyardım biraz salllardım yatardı hemen şimdi işde beşikde ayağa kalıyor tutunuyor ordan kafasını çarpıyor sürekli ama böyle beşiğe koyar koymaz kalkıyor ayağı memede uyuyor öyle koyuyorum beşiğe başka türkü artık mümkün degil yatırmak ayakda da asla durmaz döner kalkar cok hareketli bu dönem geçici mi acaba diş çıkardığı için mi öyle tecrübeli anneler yardım 😔