sherlock_mom kademeli olarak kalabalığa sokuyoruz. Aslında çekingenlik vardı biraz saman geçirince alışıyordu. Bi dönem çok üstüne gidildi çok zorladılar sevmek istediler tamamen kendini kapattı bunun için gittik. Tabi ki çok üstüne gidildiği için olmuş. Bu yüzden herkesi uyarıyoruz. Zaten uyarıyorduk artık net bir şekilde önlüyoruz. Üstüne gitmeyin zorlamayın kendi haline bırakın alışacak diye. Bir ortama girince herkes birden çullanınca korkuyor çocuklar. Ama şimdi mesela ilgilenmeyin laf atmayın diyoruz, o kendisi yavaş yavaş açılıyor böyle böyle daha iyi duruma geldi.