Evin28 Bugünn 2 ay aşımızı olduk şimdiye kadar huysuzdu ama yaklaşık yarım saattir ağlama krizine giriyor ne yapsam susmuyor ağlamaktan morarıyor yavrum ateşini ölçtüm 36.9 ama ne yaptıysam susmuyor neden acaba yardım edin ne olurrr 😪😪😪
Ebruferit Evin28 bizde bugün olduk 4 saat önce huysuz birazcık hemşire acısı olabilir calpol ver demişti sizin ki çok huysuzsa bence verin benim eşim doktor o bile verelim acı çekmesin diyor siz ne saat kaçta oldunuz asi
Havvasel Evin28 bizimde aynısı oldu ates yapmadı ama huysuzluk ağlama cok yaptı calpol vermiştim 1 cay kazığı 3-4 gün sürer demiştti doktor. Allah yardımcınız olsun❤️
Evin28 Ebruferit sabah 12 de olduk aşıyı yani şimdiye kadar yine mızmızdı ama bu kadar değil öyle bir ağlıyor ki ne yaptıysam susmadı ateşi vardır dedim 2 defa ölçtüm ama 36 çıktı 🤷🏻♀️
Ahseninannesii @Evin28 bizde bugün 11 de olduk 2. Ay aşımızı sürekli uyukluyor bebeğim arada ağlıyor susuyor hemen ateşi Yok ama hemşire çalpol verebilirsin kötü olursa dedi bencede verin siz
Evin28 Ahseninannesii benimki hiç uyumadı doğru dürüst tam uyutuyorum yatağına bırakıyorum ağlayarak uyanıyor
fatima Evin28 rahatlar canım iyi yaptın, uykusu varsa uyutmaya çalışın biraz.. sallayın emzirin sakinleşsin geçmiş olsun
Ahseninannesii @Evin28 inşaallah sakinleşir Canım ya ödüm kopuyor her an ağlamaya başlıcak diye emziğini veriyorum emziriyprum uyuyor fön sesi falan açıyorum kucağımda gezdiriyorum konuşarak şuan ama bakalım ilerleyen saatlerde napıcaz