Bebeğim 1 yaşında emerek uyuyor ve geceleri 7 defa falan emmeye kalkıyor . Yani aslında emzik gibi meme alıp geri uyuyor emmiyor bile . Çekince ağlıyor yanında yatmamı istiyor (alıştırdım çünkü malesef yanyana uyumaya eşim nöbete gidince ilk zmanlar güzeldi ) ama şimdi önünü alamıyorum gündüz gece farketmez emmeden uyumuuor . Bi tarafım şurda bi sene daha var en fazla sarıl uyu emzir nolcak derken bi tarafım şu eğitimi ver 1 ay çek ama gece uyanmadan uyu diyor . Ağlatmadan bu eğitim olmaz bence ağlamasına da dayanamıyorum . Napcam ben ya . Çok uyanıyor