Arkadaşlar merhaba. Oglum bugun tam 7 aylik
.dr muayenesi vardi doktorumuz gel gel alkış vs yapın sürekli artik öğrenir yavaştan dedi. Bizde bugüne kadar pek yapmadık acikcasi karşısında. Ne zamana ögrenir bebekler ortalama bu ve benzeri hareketleri, gec kaldik mi acaba ?? Birde heceleme ba ba ,ma ma vs yapmiyor daha , çokta konuşuyoruz ama daha heceler çıkmadı. Ne zaman başladı bebişleriniz bu hecelere?