AyselDeniz canım o dönemler öyle çok yorucu. Öncelikle sakin olmanı öneririm. Bebeğine odaklan.. Ne kadar güzel bak herşeysiyle sana muhtaç🥰 benim ilk iki ay öyle geçmişti sürekli göğsümde durmak istiyordu.. alışmadıkları bir yerdeler tek bildiği senin sesin senin kokun.. ona yardımcı olmak sana düşüyor 🥰 sürekli al göğsüne tatmin et onu sıcaklığına kokuna nefesine muhtaç biraz sabırlı olman lazım.. 2. Ay ile birlikte düzeme girecek İnşaAllah herşey sabret