GiybetReis Alfabeta 6,5 aylığız 9 aylık tulumlar kucuk geliyor ve kızım ortalama kiloda olan bi bebek. Ben anlamıylrum bu kıyafetleri neye göre yapıyorlar.
Alfabeta Deletedmom0099 UrasEgeninAnnesi Kucukadamimm çok şükür sorun benim çocuğumda değilmiş kalıplar küçük demekkii 😀
Alfabeta Kucukadamimm ya evet ayına göre hem biraz boylu hemde tombiş ama yani normal gibi aslında bilemedim 😀
Deletedmom0099 -Buse- ya benim kızımda suan 14 aylık. gittim 18-24 aldım bazılarını ama seneye ancak giyer 😂😂😂
hemsireleylos Eğer benim gibi oversize seviyorsanız büyük alın ben hep büyük giydiririm misal 3 aylıkken 6 aylıkları giydiriyordum biraz bol duruyor ama sıkıntı yaşamıyorum seviyoruz salaş şimdi de 5 aylık 9 aylık aldım kışlıklarını birazda 6-9
Alfabeta GiybetReis yaa evett tamam tombiş ama dediğin gibi ortalama üzerinde değill lcw 12 18 giyiyor zara elbiseleei vardı sonbaharda giydirrimdşye almıştım 9 12resmen olmuyr zaranın kalıplarıda çokk kücükmüş
Aselask34 Alfabeta kızım 10 aylık bugün ebebekten bi kac swet aldım 1 yaş beden sıkıyo kollar tam 2 yaş beden rahat kollar uzun🤦♀️18 ay bi tane bulabildim onunda kollar biraz uzun yani bu bedenleri neye göre nasıl yapıyolar hala çözemedim😬
GiybetReis Alfabeta ay bnde lcw dan uyku tulumu alcaktım zaradan da mont. Kasımda bebeğim 9 ay olcak kış nisana kadar sürse 14 aylık olcak. Yani 9-14 ay için giyebilceği mont ve tulumu nasıl alayım ordan hangi beden sizce? Ben 12-18 aylık almayı planlıyordum. Daha mı büyük alsam