Avent kullanıyorduk 3 ay, olacağıZ memnundukta ama orta uca geçmemiz lazım hiç bir şekilde uç bulunmuyor stok yok, ne mağazada ne sitede. Avent çekilmiş falan dediler Türkiye pazarından o yüzden zor bulunurmuş. Lansinoh a geçmek istiyorum. 3 ay için hangi akış almam pqzım ya da kaç numara