Alyatrd Merhaba anneler 🙋🏼♀️ Kışlık uyku tulumu almak istiyorum sizin kullandığınız memnun kaldığınız ve önerebileceğiniz tulumlar var mıdır şimdiden teşekkürler 🙃🙋🏼♀️
Mrbmrb Alyatrd e bebekten alıyorum. Ama evin derecesine göre değişir. Mesela lcw ler daha kalın. Ama e bebek 1.5 tog
Deletedmom0099 Alyatrd geçen yıl e bebek ve lcw kullandım ikisi de gayet iyiydi. bu sene lcwden aldım 2 tane. öyle denk geldiği için yoksa e bebekte tercih edilebilir
Mora Alyatrd ben normalde lcw kullanıyordum geçen kış bu sene e bebekten aldım 1.5 tog gayet güzel gibi bakalım deneyeceğim 😁
Ortmenanne16 Mora tog değerlerini nasıl belirliyoruz peki kışın benim evim genelde sıcak olur terleriz hep ama yinede oğluma en azından sırtı göğsü sıcak olsun diye tulum almayı düşünüyorum çünkü asla pike örtmeme izin vermiyor 🙄🙄
Mora Ortmenanne16 evin sıcaklığına göre 22-23 arası benim evim 1.5 yeterli geliyor anneme gittiğimizde 18-20 arası oluyor ev orda 2.8 tog giydiriyorum mesela
sedaykn Alyatrd Biz 2 kış ergopouch kullandık. Memnundum ama küçüldü. Bu sene fiyatı çok arttı. O yüzden kidzee almayı düşünüyorum.