Glsmeker91 Merhaba kızlar oğlum 4 aylık bu zamana pişik olmadı 2 gündür başlıyor gibi kızardı hafif hafif sudocream kullanıyorum var mı çözüm bulan ? İyice yayılmadan
isabel Glsmeker91 ben de sudocrem kullanıyorum. Ek olarak kantoron yağı ve hametan da yardımcılarım. Ama ıslak mendil kullanmayı bıraktım bayağı önce
Thesra Glsmeker91 Hafif değil de kalıp şeklinde sürün sudocreami yedirmeyin daha iyi gelicektir geçmiş olsun💐
Deletedmom090 Sudocrem engeller zaten en iyilerinden biri. Bol bol yıkayıp havalandırın bide açık kalsın bi süre
Minikprensannesi Glsmeker91 o kadar mustelanın pişik kremlerını aldım sürdüm o kadar şey denedim arko krem gibisi yok 2 gunde geçirdi arko krem tek geçerim
Glsmeker91 Minikprensannesi size nasıl teşekkür etsem allah sizden bin kere razı olsun deli paralar verdiğim krem değil de Arko krem 2 sürmede alevini aldı bile eksik olmayın allah gönlünüze göre versin bir de tabi su ve pamuk havalandırma olarak devam ediyorm
kb38 Glsmeker91 o zaman bebek bakım sabunuyla yıka canım pişik geçene kadar devam et sonra zeytinyağı sür ki pişik yeniden olmasın ben sürekli yapıyorum çok şükür pişik sorunu yaşamıyoruz😊