Egehan123 Merhabalar , anne sütü ile besleniyorsa suya ihtiyacı olmadığı söyleniyor mama veriyorsanız arkasından bir kaç çay kaşığı verseniz daha iyi olur özellikle sıcak havalar da miktarını arttırabilirsiniz kontrollü şekilde. Kızım 34 haftalık doğduğundan kilosu düşük olduğu içim doktor kontrolüyle ek gıdaya yavaş yavaş geçiş yapmamız istendi. Şuan tadım aşamasında bir kaç çay kaşığı şeklinde tattırıyorum , doktorunuzla görüşüp ek gıda konusuna birlikte karar vermeniz en doğrusu .