Rabiadyru bizde hem anne sütü hem mama ilerliyoruz. 3. Ayımıza kadar hipp organic combiotic kullandık. Bebeğin kilosuna göre içeceği mama miktarı ne kadar olacaksa yani kaç cc ayarlıyorsunuz. Kesinlikle çeşme suyu vermeyin ben hazır su kullandım hep. Suyu kettılda kaynatıp biberonumu az biraz kaynamış suyla çalkalayıp o suyu döküyorum (bunu yapmamın nedeni pamukçuk olmaması) sonra ılık olacak şekilde çok az kaynamış su ve normal su ile içebileceği sıcaklığı ayarlıyorum. Her 30cc 1kaşık yapıyor. Örneğin 60cc yapacaksanız 2 kaşık. 80cc mi yapacaksın 2,6 kaşık gibi. Telefonun hesap makinesinden bile hesaplayabilirsin karıştırırım diyorsan örneğin 120 cc mi yapacaksın böl 30’a kaç kaşık mama koyacağın çıkar. Az koyarsan çocuğun su içmiş olur. Çok koyarsan mama yoğun olur kabızlık yapar. Bana doktorum emzirdiğini sayma mama miktarını azaltma demişti istersen sende danış. Mama verdiğim içinde su içmesini söylemişti onuda sorabilirsin