18,5 aylik oldu. Surekli yemek yemesi için peşinde koşmaktan yoruldum. Zaten sevmiyordu son 1 haftadır hepten bıraktı. Tükürüp duruyor. Çorba getirdim onu yerdi en azından görünce köşe bucak kaçtı resmen..Ne yapacağım akıl verin lütfen ne zormuş yemeyen cocuk