Avsavb ben Benim normalde kanama baslayınca agrım oluyor iki hamileliğimdede 3 5 gün önceden agrı oluyordu yine aynı durumdayım ve istemiyorum çünkü miniğim daha 10 aylık ve ben ona haksızlık yapmak istemiyorum dua ediyorum yarın dr a gidicem bakalım inşallah çümkü varsa onada kıyamam ama kızıma cok haksızlık olur suan bütün sevgimi ona vermek istiyorum zaten istediği gibi ilgilenemiyorum 😔😔😔