minnakbaby vallahi herşeyi ben yapayım diyor, evin kapısını o açar, taşıma işleri yemek vs akla ne gelirse. Hayır olmaz denilirse ağlıyor hemen, bizimki tencereleri cikarir yemek yapar, tornavida alır tamir eder. Yani sürekli birşey yapıyor ama uzun süreli durmuo bi şeyin başında. 12 gün sonra 22 aylık olacak oğlum :) biri tuvalete gitsin hemenn ışığı kapatmak için gelir, bu resmen alışılmış durum oldu 🙈😁 konuşması nasıl ? Bizim 10+ kelimesi var. Ama normal mi değil mi bilmiyorum ya. Herkes hala neden konuşmuyor diyo. Yeni yeni utanma halleri çıktı. Birisi ona bişi desin hemen boynumun altına girer 🙈 birde bu ara sürekli her kelimesinin sonuna MMM ekliyor (Babammm,abaam) 😁😁