Deleted12 Mom8763 yaprak sarması mi 😑 kız sen gece gece bzii obez mi etcen. Zaten diyetteyim gözümde donup duruyor hepsi 😂😂😂
elediyebiri Mom8763 daha Dün yaptim bacim gayet Güzel Pisiyor. Birde borcamda yaptim. Büyük geldi borcam. Bende pismez diye suyu bol koymustum. Bosuna o kadar su koydum. Tencereden daha Güzel olmustu
lalbg Mom8763 valla ben hiç direkt fırında yapmadım, hatta yapanı da görmedim🙈 ben önce tencerede pişirip sonra fırına atıp üstünü kızartıyorum o kadar:)
Cedd Deletedmom_72 yağlı kağıdı ıslatıp üzerine sererseniz de aynı işlevi görür bence. Ben fırın yemeklerinde böyle yapıyorum genelde