Muallime1 ben ram dayim ama 1.kademede staj yaptım 9 2 şeklinde çalışıyorlardı 2020 de ama şuan nasıl bilmiyorum mesleki doyum açısından en iyisi 1.kademe çünkü çocuklar daha yontulmamis ve birşeyler öğrenmemis halde geliyor ama büyüdükçe zaten öğrendiğini öğrenmiş yanlışlıkla dogrusuyla başkasının öğrettiği biri olacak karşınızda ha küçükler daha yaramaz oluyor evet ama daha tatlılardi tatlı bir yorgunluk veriyorlardı sınıfimda hocamız 87 puan ile özellikle 1.kademe seçmişti mesela birşeyler öğretmenin hazzını almak için ben eş durumundan dolayı ram a gelmek zorunda kaldım geçen yıl ek atama da çok az doğu açıldı ve eşimde sadece doğudan doğuya gidiyordu o yüzden ram oldu şansıma ama batıya döndüğümüzde 1.kademe istiyorum bende , ikinci ve üçüncü kademe daha rahat diyen var ama göreceli birşey bu 🥰